Tickets kunnen op de volgende twee wijzen ingediend worden:
- Dien je aanvraag in via dit online formulier;
- Stuur een e-mail naar customercare@courseware.nl.
Neem de volgende vermeldingen op in het ticket:
- Als het gaat om een auteurstool vermeld dan om welke auteurstool het gaat en welke versie je gebruikt.
- Als het gaat om een leeromgeving vermeld dan de URL/naam van de leeromgeving. Geef daarnaast ook aan of het gaat om de acceptatie- of productieomgeving.
- Vermeld bij elk probleem in welke specifieke cursus en/of bij welke specifieke gebruiker(s) het voorkomt. Gelieve dergelijke informatie niet op te nemen in een bijlage of bijgevoegde mailcommunicatie, maar deze informatie letterlijk op te nemen in de vraag.
- Stel een concrete vraag.
- Geef concrete voorbeelden waar mogelijk met behulp van screenshots.
- Heb je meerdere vragen die niet gerelateerd zijn? Maak dan voor elke vraag een apart ticket aan.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren