Status

Benodigde informatie in een (nieuw) ticket

Gewijzigd op Wed, 25 Oct 2023 om 10:30 AM

Om de vraag of het probleem goed te kunnen oppakken, hebben wij de juist informatie nodig. Daarom verzoeken we je om onderstaande punten in de gaten te houden als je een ticket bij ons indient:


  • Als het gaat om een auteurstool vermeld dan om welke auteurstool het gaat en welke versie je gebruikt.
  • Als het gaat om een leeromgeving vermeld dan de URL/naam van de leeromgeving. Geef daarnaast ook aan of het gaat om de acceptatie-, sandbox- of productieomgeving.
  • Vermeld bij elk probleem in welke specifieke cursus en/of bij welke specifieke gebruiker(s) het voorkomt. Gelieve dergelijke informatie niet op te nemen in een bijlage of bijgevoegde mailcommunicatie, maar deze informatie letterlijk op te nemen in de vraag.
  • Stel een concrete vraag.
  • Geef concrete voorbeelden waar mogelijk met behulp van screenshots.
  • Als je een screenshot maakt van een foutmelding, zorg dan dat het gehele scherm in de afbeelding staat.
  • Heb je meerdere vragen die niet gerelateerd zijn? Maak dan voor elke vraag een apart ticket aan.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren