Status

Onderhoudsvensters

Gewijzigd op Thu, 12 Jan 2023 om 02:05 PM

Om onze dienstverlening voor u en uw cursisten zo stabiel mogelijk te houden, is regelmatig onderhoud aan het serverpark noodzakelijk. Voor het installeren en doorvoeren van (beveiligings-) patches, updates en andere noodzakelijke systeem technische ingrepen hebben wij en onze leverancier een vast moment nodig. Om de overlast voor u en uw cursisten tot een minimum terug te brengen, hebben we één maandelijks onderhoudsvenster vastgesteld voor niet kritische en reguliere verbeteringen aan de systemen.



Schema 2023



Hieronder treft u het schema aan voor 2023 en welke omgevingen door dit onderhoud geraakt zullen worden.


  • Maandag 16 Jan 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
  • Maandag 20 Feb 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
  • Maandag 20 Mrt 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
  • Maandag 17 Apr 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
  • Maandag 22 Mei 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
  • Maandag 19 Jun 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
  • Maandag 17 Jul 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
  • Maandag 21 Aug 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
  • Maandag 18 Sep 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
  • Maandag 16 Okt 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
  • Maandag 20 Nov 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
  • Maandag 18 Dec 2023 tussen 23.00 uur en 01.00 uur.

Betroffen systemen


  • Alle PeopleFluent LMS leeromgevingen
  • Alle Totara leeromgevingen


Impact



Aangezien een herstart standaard noodzakelijk is, zal uw omgeving enige tijd niet beschikbaar zijn. Het betreft 5 tot 10 minuten.


Wellicht ten overvloede willen we er op wijzen dat dit besturingssysteem onderhoud en aanpassingen betreft. Er zullen geen aanpassingen aan de software van uw omgeving(en) worden doorgevoerd.


Tussentijds onderhoudsvenster



Het kan noodzakelijk zijn om de een specifieke server of dienstverlening tussentijds bij te werken. Dat kan te maken hebben met een kritische update om de beveiliging van de server of dienstverlening te kunnen waarborgen of om de software bij te werken naar de laatste versie zodat u volop gebruik kunt maken van de nieuwe functionaliteit van een applicatie. Indien het een ingreep betreft op een klantspecifieke omgeving, dan zullen wij u als klant rechtstreeks benaderen en een dergelijk moment in overleg vaststellen. Daar waar het de dienstverlening op een bepaalde server in zijn geheel betreft, zullen wij dit ook op deze pagina vermelden.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren