Status

Iemand toevoegen aan de CC bij een ticket

Gewijzigd op Wo, 25 Okt, 2023 om 1:59 PM

Als je via de portal een ticket aanmaakt, is het mogelijk om iemand op de hoogte te houden via de CC. Dit werkt vergelijkbaar als iemand op de CC zetten in de mail.


Bij het indienen van een nieuw ticket

Als je in het formulier bent, om een ticket in te dienen, zie je deze knop:

Als je daarop klikt, krijg je de mogelijkheid om een e-mailadres (of meerdere) in te voeren.


Bij een reeds ingediend ticket

Als je een ticket bekijkt, die je eerder al hebt ingediend, kun je ook nog iemand toevoegen aan de CC. In het ticket zie je in de rechterbovenhoek dan deze knoppen staan:

Als je op "Personen toevoegen" klikt, kun je hier e-mailadressen toevoegen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren