Status

Het ticketproces in het algemeen

Gewijzigd op Ma, 30 Okt, 2023 om 3:00 PM

Zodra je een e-mail stuurt naar customercare@courseware.nl of sales@courseware.nl, wordt hiervan automatisch een ticket aangemaakt in ons ticketsysteem en krijgt jouw vraag een ticketnummer. Alle consultants en inside sales medewerkers van Courseware hebben toegang tot het ticketsysteem (portal). Onze eerste lijn Support Consultants houden binnenkomende tickets in de gaten, geven een eerste reactie daarop en zetten, indien nodig, het ticket door naar een specialist of consultant. Als we tickets vanuit onze portal beantwoorden, komt deze reactie bij jou als een e-mail binnen. Vervolgens zijn er twee manieren om daarop te reageren:


  1. Als antwoord via de e-mail  
  2. Via de portal


Manier 1: Tickets beantwoorden via de mail
Het lijkt de beste en snelste manier door direct op deze mail te antwoorden maar het is tegelijkertijd de meest inefficiënte manier. Een antwoord via de mail wordt weliswaar aan de bestaande ticket gekoppeld, maar alle eerdere reacties in dit ticket komen ook onder de mail te hangen. Een simpel ticket kan daardoor al snel lang en onoverzichtelijk worden.


Manier 2: Tickets beantwoorden via de portal
Als je van ons een reactie krijgt op een ticket, kun je het beste direct via https://service.courseware.nl/nl/support/login naar de portal gaan. In onze antwoordmail staat onderin een directe link naar het ticket in de portal (https://service.courseware.nl/helpdesk/tickets/xxxx). Als je op deze link klikt, kom je op de inlogpagina terecht of als je reeds ingelogd bent, direct in het ticket.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren