Om makkelijker in onze portal je weg te vinden, lichten we de mogelijkheden hiervan hieronder toe.
1. Klik op Dien een ticket in om zonder in te loggen direct een nieuw ticket te maken. Daarbij vul je een aantal standaard velden in die wij nodig hebben om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Een ticket aanmaken zonder een account heeft als gevolg dat je de tickets vervolgens niet via de portal zelf kunt monitoren of beantwoorden.
2. Als je al klant bent bij Courseware, is er automatisch een account voor je aangemaakt. Het wachtwoord voor dat account kun je bij de eerste keer inloggen opvragen door te klikken op Wachtwoord vergeten? in het inlogscherm en daar je e-mailadres in te vullen.
3. Hier kun je inloggen, als je al een wachtwoord hebt aangemaakt.
Ook zonder in te loggen kun je in onze portal al een aantal dingen doen:
4. Op de pagina Status verschijnt een melding op het moment dat er technische problemen zijn en omgeving(en) niet operationeel zijn. Je kunt je hier ook inschrijven om op de hoogte gehouden te worden hiervan.
5. Via de Kennisbank heb je toegang tot help artikelen over onze producten. Zonder inloggen zie je een beperkt aantal categorieën. De lijst van artikelen kun je benaderen nadat je ingelogd bent.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren