Status

Deze portal in een notendop

Gewijzigd op Wed, 25 Oct 2023 om 10:59 AM

Om makkelijker in onze portal je weg te vinden, lichten we de mogelijkheden hiervan hieronder toe.


Afbeelding met tekst, schermopname, software, Webpagina

Automatisch gegenereerde beschrijving


  1. Klik op Dien een ticket in om zonder in te loggen direct een nieuw ticket te maken. Daarbij vul je een aantal standaard velden in die wij nodig hebben om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Een ticket aanmaken zonder een account heeft als gevolg dat je de tickets vervolgens niet via de portal zelf kunt monitoren of beantwoorden.
  2. Als je al klant bent bij Courseware, is er automatisch een account voor je aangemaakt. Het wachtwoord voor dat account kun je bij de eerste keer inloggen opvragen door te klikken op Wachtwoord vergeten? in het inlogscherm en daar je e-mailadres in te vullen.

Ook zonder in te loggen kun je in onze portal al een aantal dingen doen:

  1. Op de pagina Status verschijnt een melding op het moment dat er technische problemen zijn en omgeving(en) niet operationeel zijn. Je kunt je hier ook inschrijven om op de hoogte gehouden te worden hiervan.
  2. Via de Kennisbank heb je toegang tot help artikelen over onze producten. Zonder inloggen zie je een beperkt aantal categorieën. De lijst van artikelen  kun je benaderen nadat je ingelogd bent.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren