Voor een beter overzicht en inzicht is het werken met tickets vanuit onze portal de beste keuze. De snelste manier is om in de e-mail, die je over dit ticket ontvangen hebt, op de link naar het ticket te klikken. Ben je daarvoor al ingelogd op de portal? Dan kom je direct in het desbetreffende ticket terecht. Anders zul je eerst naar het inlogscherm gaan. Als je na het inloggen klikt op de menu optie Tickets, zie je onderstaand overzicht:
- Dit is het overzicht van alle tickets die je mag zien. Afhankelijk van de instellingen kunnen dit alleen jouw eigen tickets zijn of alle tickets van jullie organisatie. In de laatste kolom zie je de status van de tickets. Standaard toont deze lijst alleen actieve tickets.
- Aan de rechterkant staan filter- en sorteeropties. Ook kun je tickets indien gewenst exporteren.
- Met de zoekbalk bovenin het scherm kun je zoeken op de titel of het nummer van het ticket. Dat is handig als je in de loop der tijd veel tickets hebt gemaakt.
In het ticket staan een aantal knoppen.
- Je kunt uiteraard een reactie geven op dit ticket, zowel onderaan door te klikken op "Klik hier om een reactie toe te voegen" als ook door bovenin het ticket op "Beantwoorden" te klikken. Vergeet niet om je reactie in te sturen met de knop onder het bericht "Beantwoorden".
- Tevens kun je in dit ticket andere collega’s toevoegen zoals je ze in de e-mail op de CC zet met de knop Personen toevoegen.
- En ook heb je de mogelijkheid om het ticket zelf te sluiten mocht jouw vraag afdoende zijn beantwoord. Dit doe je met de knop Probleem sluiten.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren